De webwinkel is gereed voor iDEAL
Het enige dat je hoeft te doen is je registreren bij één van de zogenaamde payment service providers, bijvoorbeeld Mollie of Sisow. Maak je geen zorgen over hoe je dit doet. Je leert het in één van de instructie-video’s en je krijgt een stap-voor-stap handleiding. Het is heel eenvoudig!
In de webwinkel kan met alle gangbare betaalmethoden afgerekend worden.
Zoals onder meer iDEAL, credit card, PayPal en Bankcontact.
Veelgestelde vragen webwinkel
Nee, dat is geen enkel probleem!
Je kan meerdere webwinkels naast elkaar hebben. Het is alleen wel het handigste dat de online cursus die je straks maakt, wordt afgerekend in de webwinkel van je digitale leeromgeving. Op die manier hoef jij de deelnemer niet zelf te registreren of toe te voegen aan de cursus: dat loopt allemaal via de webwinkel. 🙂
Je kan vanuit je ene webwinkel een link leggen naar het product in de webwinkel van je leeromgeving.
Autorespond is van origine een tool voor nieuwsbrieven, inmiddels uitgebreid met een zg. shopping cart waarmee je klanten kan laten afrekenen.
Ja, je zou Autorespond kunnen inzetten als tool om mee te laten betalen; echter mis je dan een heel belangrijk voordeel. Je zult je klant dan namelijk nog handmatig als deelnemer van je cursus moeten registreren nadat deze betaald heeft. Niet iets waar je op zit te wachten als je klant ’s avonds laat jouw programma koopt. 🙂
Via de webwinkel die standaard bij je leeromgeving wordt opgeleverd, is alles geautomatiseerd: de betaling, de inschrijving in je cursus én het versturen van de factuur. De klant die ’s avonds jouw cursus koopt, kan direct beginnen.
En het leuke is:
er zijn géén kosten verbonden aan de webwinkel. Je kan overwegen om je abonnement op de shopping cart van Autorespond op te zeggen als je ziet wat je met deze webwinkel allemaal kan!
Nee.
Wanneer je bijvoorbeeld laat betalen m.b.v. iDEAL via Mollie of Sisow, dan komen hier geen extra kosten bij. Alleen de transactiekosten van Mollie of Sisow zelf. Je draagt dus géén commissie af aan Myrax, zoals andere aanbieders van leeromgevingen wel doen.
Wist je trouwens dat je bij bovenstaande payment service providers (want dat zijn ze 🙂 ) géén maandelijkse kosten betaalt?
Ja, als jij dat wilt!
Jouw online leerplatform wordt opgeleverd met een optie om PDF-facturen te versturen per mail. In de video-instructies krijg je hier uitleg over. Het is niet moelijk; met één druk op de knop zet je deze functie aan!